Priorities - Professional Organizing
t: +31 (0) 10 5216211

Wie?

Mr Sandra Kruijt, consultant en eigenaar van Priorities (2004)

Directeuren, managers, hoogleraren en mensen in vrije beroepen die in een spagaat zitten tussen declarabele uren werken in hun expertise en hun management- of acquisitietaken begeleid ik om veel minder uren te maken EN veel hogere targets te halen.

Mijn werkervaring als advocaat, Chief Human Resources tevens lid van het Management Team en verantwoordelijk voor de oprichting van het bedrijf AND Data in Ierland voeg ik toe aan de expertise van cliënten.

In 2000 startte ik Mr Sandra Kruijt, adviesbureau voor Strategisch Human Resource Management & Arbeidsrecht. In de praktijk stelde ik vast dat de werkdruk systematisch toenam, startte in 2004 Priorities en ontwikkelde het Priorities at Work programma dat mensen in staat stelt minder uren te werken EN hogere targets te halen.

Priorities at Work Programma

De volgende kennisgebieden zijn geïntegreerd in het Priorities at Work Programma: effectief en efficiënt werken, arbeidsrecht, arbeidsomstandighedenrecht, strategisch human resource management, professional organizing, duurzame inzetbaarheid, psychosociale arbeidsbelasting, time management, stressmanagement, EU beleid arbeidszaken, beleid vanuit Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid, bedrijfsgezondheidszorg.

 

Specialisatie

Duurzame inzetbaarheid, werkdruk, work life balance, psychosociale arbeidsbelasting, burnout preventie & re-integratie, trendwatching human resource management.
• specialisatie (preventie van) werkdruk (vanaf 2004) en work life balance (2005-2007)
• ontwikkeling (2005-2007) en de lancering internetapplicatie De Balanstool Priorities.nu – de berekening van de balans in het werk en de balans tussen werk en privé (2007) – 10.000+ bezoeken
• De Sandra Blog – on work life balance (2009) – 10.000+ bezoeken
• specialisatie Duurzame inzetbaarheid (2010)
• Handboek Een leven lang inzetbaar Voor het handboek Duurzame Inzetbaarheid van Dr. A. de Lange en Prof. Dr. B.I.J.M. van der Heijden schreef Sandra Kruijt het hoofdstuk: ‘De praktijk is weerbarstig. Ervaringen van (HR) managers in de praktijk’.
• Nederlands Kennisnetwerk Duurzame Inzetbaarheid Sandra is bestuurslid bij het Nederlands Kennisnetwerk Duurzame Inzetbaarheid, opgericht door Dr. Annet de Lange (Lector HRM Hogeschool Arnhem Nijmegen) en Prof. Dr. Beatrice van der Heijden (Professor Strategisch HRM Radboud Universiteit). www.nkdi.nl

Samenwerking Priorities werkt samen met gerenommeerde kennisinstituten, organisaties en experts. Deze dynamische samenwerking staat garant voor state-of-the-art kennis, doeltreffendheid en kwaliteit.

Ik ben u graag van dienst. Sandra Kruijt

Testimonials

  • Sandra Kruijt is een zeer intelligente, creatieve, maar vooral ook mensgerichte adviseur en coach waarmee ik heel graag samenwerk. Ze heeft een indrukwekkend cv opgebouwd op het terrein werkdruk interventies, werk-privé balans coaching en breder over het thema duurzame inzetbaarheid en strategisch human resource management. In het Nederlands Kennisnetwerk Duurzame Inzetbaarheid vormt zij een belangrijke schakel in het contact met externe kennispartners en heeft zij ons bestuur verder weten te professionaliseren.

    Dr. Annet de Lange, Professor Human Resource Management, HAN university of applied sciences. Visiting professor university of stavanger
  • Mijn groep is doorgelicht. De afdeling van twaalf personen loopt nu goed, ook de human resources cyclus. Eindelijk kom ik toe aan mijn eigen prioriteiten in het werk. Sandra inschakelen was één van mijn beste beslissingen.

    Prof. dr. C.M. (Cock) van Duijn, Professor of genetic epidemiology, Erasmus MC | Scientific Director of the Genetic and Epidemiology graduate program, Netherlands Institute for Health Sciences
  • Het was grandioos!

    Wim van der Boor, Voorzitter Ondernemingsraad Gemeente Rotterdam , over de workshop werkdruk & work life balance
  • 'We zijn zeker verplicht om deze Priorities coaching on the job te doen?', vroeg ik mijn manager. Achteraf ben ik blij met de mogelijkheid die mijn manager en de Rabobank mij bood. Ik voer nu de regie in mijn werk, ben kritisch of dat waar ik mee bezig ben wel mijn taak is en ik heb meer tijd om toegevoegde waarde te leveren in het team. Dat telt voor mij nog het meest. 

    Cliënt die anoniem wil blijven, Rabobank
  • Als mijn organisatie de kosten niet had vergoed had ik Priorities coaching on the job zelf betaald. Dat kwam door Sandra’s professionaliteit. Het systeem dat ze aanreikte sloot precies aan bij wat ik nodig had. Ze doorzag de situatie, dat die invloed had op mijn gezondheid en om die reden moest worden opgelost. We hebben anderhalve dag samengewerkt, een enorme stimulans. De resultaten van de coaching gaan eigenlijk verder. Het stellen van prioriteiten pas ik nu overal op toe.  

    Cliënte die anoniem wil blijven, Onderwijs
  • Ik heb nu meer grip op mijn werk als ondernemer, kan betere keuzes maken in mijn werk voor klanten en ik kan beter ‘nee’ zeggen. Zonder mijn flexibiliteit en klantvriendelijkheid te verliezen. Dat is voor mij het belangrijkste.

    Stephanie Vallianatos , Eigenaar Vallianatos Zorginnovatie.
  • Sandra en Priorities.nu hebben me geholpen een overzicht in mijn werk privé balans te vinden. Na een inspirerend gesprek met Sandra ben ik met De Balanstool Priorities.nu aan slag gegaan. Juist omdat je erg gedetailleerd alle taken in kaart kunt brengen, kun je ze beter prioriteren en een planning maken. Sandra is altijd betrokken geweest. Dat heb ik als prettig ervaren.  

    Birgit Strackenbrock , Eigenaar Xstructuring en freelancer